Kamis, 12 November 2015

The Kuat Kesan Amazing Jus Trivita Nopalea Cactus

The Kuat Kesan Amazing Jus Trivita Nopalea Cactus

Nopalea adalah makanan tambahan semulajadi yang telah didapati ia adalah rawatan yang sangat berkesan untuk keradangan. Makanan tambahan itu diambil dalam bentuk jus, yang dipanggil Trivita Napolea, juga dikenali sebagai jus Nopal atau jus kaktus, yang boleh didapati dalam kekuatan yang pekat. Keradangan yang disebabkan oleh toksin alam sekitar yang badan kita memerangi setiap hari boleh menjejaskan organ-organ kita. Sebagai contoh, paru-paru hasil keradangan dalam asma dan alahan lain. Keradangan pada saluran pencernaan menyebabkan ulser dan sindrom usus terganggu. Tahun keradangan dibina pada sendi-sendi kita membawa kepada artritis. Antara rawatan konvensional untuk keradangan
adalah ubat analgesik seperti aspirin, parasetamol dan bukan steroid ubat anti-radang (NSAID). Orang yang lebih suka ubat semula jadi dan bukannya ubat-ubatan dan risiko kesan sampingan mereka, sering menggunakan pemakanan tambahan untuk mencegah dan merawat keradangan.

Betalains ini berlaku secara semula jadi nutrien yang telah didapati membantu mengurangkan keradangan. Sehingga beberapa tahun yang lalu makanan tambahan betalain diperoleh terutamanya daripada pelbagai kulat dan tumbuh-tumbuhan seperti Swiss Chard, dan telah disediakan dalam bentuk kapsul. Sekarang ahli-ahli sains telah menemui bahawa kaktus Nopal, yang berasal dari padang pasir Sonoran di barat daya Amerika Utara, adalah sumber yang kaya dengan betalains dan Trivita Nopalea dihasilkan sebagai makanan tambahan betalain kuat dalam bentuk jus. Jus kaktus Nopal diserap jauh lebih mudah daripada serbuk atau kapsul dan bekalan jus pekat manfaat kesihatan tambahan dalam jumlah yang realistik untuk menelan.

Beberapa faedah tertentu menambah diet anda dengan betalains dalam bentuk jus kaktus termasuk:

• menyerang toksin badan;
• mengurangkan keradangan dan gejala keradangan termasuk sakit sendi, masalah penghadaman, reaksi alahan dan kesukaran bernafas,
• membaik pulih tisu badan yang rosak akibat ketoksikan dan keradangan;
• mengurangkan kesan penuaan.

Walaupun betalain terdapat dalam daun, batang, buah-buahan dan lain-lain bahagian tumbuh-tumbuhan banyak, kaktus Nopal adalah sumber terkaya diketahui betalain, yang mengandungi semua 24 daripada betalains yang berlaku dalam alam semula jadi. Ini kepekatan yang tinggi dan pelbagai nutrien bertanggungjawab untuk kesan terapeutik yang menakjubkan jus Nopal. Jauh daripada merasa seperti ubat, Trivita Nopalea adalah minuman yang lazat dan menyegarkan. Nopalea dimaniskan dengan madu AGAVE bukannya gula, jadi jus Nopalea kaktus sesuai untuk pesakit kencing manis atau orang pada diet rendah gula.

Keradangan toksik, di samping menyebabkan kesakitan dan gejala-gejala lain apabila sendi, saluran penghadaman, sistem paru-paru atau sistem badan yang lain terjejas, boleh menjadi punca gejala kurang spesifik seperti umum keletihan, kelemahan dan kekurangan tenaga. Tidak menerima bahawa gejala seperti sakit, sakit, sesak nafas dan kelesuan hanya sebahagian daripada proses penuaan - cuba menambah diet anda dengan semula jadi Trivita Nopalea dan menggunakan jus kaktus untuk melawan racun di dalam badan anda, mengurangkan keradangan dan membaiki kerosakan sel.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar