Kamis, 12 November 2015

Doktor Penyelidikan - Mencari Penyembuh Naturopathic

Doktor Penyelidikan - Mencari Penyembuh Naturopathic

Penyelidikan doktor naturopathic boleh membenarkan seseorang individu untuk datang dengan beberapa alternatif. Berikut adalah beberapa perkara yang perlu difikirkan.

Melakukan sedikit penyelidikan doktor untuk mendapatkan pengamal alternatif boleh menyebabkan pesakit bakal ke banyak pilihan holistik. Malah pengamal tradisional menambah beberapa kaedah yang lebih semula jadi baru hingga beg alat mereka. Salah satu perbezaan antara kaedah holistik berbanding tradisional tumpuan kepada pencegahan berbanding rawatan. Model barat klasik memberi tumpuan kepada merawat simptom selepas ia berlaku dengan campur tangan seperti ubat. Pendekatan alternatif adalah untuk mengetahui mengapa gejala berlaku di tempat pertama dan untuk menghalang mereka. Terdapat banyak pilihan, beberapa jenama baru dan lain-lain berdasarkan taktik kuno sering ditubuhkan pada bahagian timur dunia.

Meditasi: Walaupun meditasi digunakan untuk dianggap sebagai sesuatu yang hanya sami atau Yogi lakukan, ia kini telah menjadi alat arus perdana untuk penyakit banyak. Tekanan, makan berlebihan, kemurungan, kebimbangan dan juga demensia telah melihat peningkatan dengan taktik lama umur mematikan perbualan fikiran. Penyelidikan saintifik doktor punggung apa yang telah dikenali selama bertahun-tahun, yang meditasi boleh meningkatkan kesihatan dan kualiti hidup. Perubahan fizikal di dalam otak dan menurunkan tekanan darah telah menyebabkan tumpuan kepada nafas seseorang, prihatin dan senyapan turun pemikiran dalam kepala seseorang.

Yoga: Yoga bukan sahaja latihan fizikal tetapi satu yang memberi kesan kepada kesihatan mental, juga. Sambungan minda-badan pasti di tempat kerja dengan amalan biasa yoga. Regangan dan penyusunan semula boleh membantu untuk mengurangkan tekanan dan membantu dalam isu-isu pencernaan.

Acupuncture: Acupuncture berasal dari China eon lalu. Rawatan ini melibatkan pengamal memasukkan jarum kecil ke lokasi tertentu untuk menghalang kesakitan, melegakan asma, alahan, membolehkan orang untuk berhenti merokok, menurunkan tekanan darah dan banyak lagi. Pilihan ini mungkin kedengaran seperti ia akan menyakiti disebabkan oleh poking dan desakan, tetapi ini tidak berlaku. Malah ada beberapa peluang untuk kesan sampingan dengan pilihan ini.

Penyembuhan sentuhan: Manusia memerlukan sentuhan dan ada cara yang berbeza untuk memenuhi keperluan ini. Bayi di rumah anak yatim yang tidak dipegang sering dipamerkan kegagalan-ke-berkembang maju dan penyakit lain. Kekurangan sentuhan juga telah ditunjukkan untuk mempengaruhi tahap serotonin yang boleh membawa kepada kemurungan. Urut atau Reiki dua bentuk sentuhan penyembuhan. Urut adalah amalan menggosok otot bebas daripada tekanan. Reiki adalah satu bentuk tenaga kerja di mana pengamal sebenarnya tidak menyentuh daging tetapi berinteraksi dengan tenaga penutup kepada badan untuk bergerak dan menghasut penyembuhan.

Perubahan pemakanan: Kajian pemakanan selama ini telah membawa saintis dan kakitangan perubatan untuk memahami bagaimana benar pepatah lama "anda adalah apa yang anda makan" sebenarnya. Diet yang berkhasiat dan bebas daripada bahan kimia boleh bekerja keajaiban pada banyak penyakit, fizikal dan mental.

Jika seorang pesakit bakal mahu mengetahui apa rawatan alternatif boleh bekerja untuk mereka, melakukan sedikit penyelidikan doktor melalui internet boleh menunjukkan jalan. Pengamal yang MDS, DO atau naturopaths boleh menjadi mahir dan berpengetahuan dalam rawatan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar