Kamis, 12 November 2015

Pemulihan Home of Ketuat

Pemulihan Home of Ketuat

Terdapat beberapa jenis ketuat dibangunkan di tangan, jari, lutut dan siku. Nama lain ketuat rata adalah ketuat plantar, ketuat juvana, ketuat kelamin, ketuat filiform dan juga dikenali sebagai ketuat kemaluan. Kebarangkalian ketuat yang semakin meningkat lebih jika kulit dalam basah atau rosak. Di tempat renang awam umumnya orang menangkap gangguan ini. Orang yang tidak mempunyai sistem imun yang kuat kebanyakannya mengalami ketuat. Cara terbaik untuk mengubati ketuat ini adalah untuk pergi untuk rawatan rumah kerana perkara yang terbaik adalah bahawa dengan bantuan ubat-ubatan rumah anda tidak akan mempunyai masalah di masa depan dalam erti kata bahawa tidak ada kesan sampingan. Rawatan rumah berkesan ketuat adalah seperti berikut:

- Anda boleh menggunakan bawang putih untuk membalut ketuat dan kemudian tutup dengan kain pembalut dan biarkan hingga pagi. Selepas mandi, anda boleh mengeluarkan balutan, lepuh kecil boleh dilihat dan membolehkan badan anda untuk menyerap sekali lagi. Jika anda menjalankan dengan proses ini, ketuat anda akan mendapat hilang dari badan anda dalam masa lima belas hari.

- Dip epal cider cuka seperti bawang putih dan tutup dengan pembalut yang, jika prosedur ini diteruskan pada setiap hari, pasti anda akan melihat hasil yang positif. Ini adalah satu ubatan rumah yang berkesan untuk ketuat.

- Anda juga boleh memohon vitamin A minyak dari minyak hati ikan atau minyak ikan dengan menggunakan ia pada ketuat. Ini boleh digunakan sekali sehari, biasanya ia mengambil masa untuk sembuh tetapi sudah tentu anda akan melihat hasil yang baik.

- Menghancurkan C tablet vitamin dan tambah sedikit air kepadanya untuk membuat pes. Ini boleh digunakan di kawasan yang terjejas dan kemudian menutupinya dengan bantuan pembalut yang. Sentiasa ingat untuk menampung ketuat untuk mengelakkan merebak.

- Minyak Castor juga boleh digunakan dan tutup dengan bantuan pembalut yang. Ini boleh dilakukan dua kali sehari.

- Tablet atau kapsul bawang putih juga boleh membantu mengubati ketuat.

- Minyak Vitamin E, jus Aloe Vera, minyak cengkih, jus milkweed, ekstrak susu loji thistle yang menyemai atau ekstrak susu buah ara yang belum masak di kawasan yang terjejas.

- Berendam hirisan lemon selama kira-kira lima belas hari dengan garam dalam cuka epal cider. Selepas lima belas hari akan dihantar menggunakan keping di kawasan yang terjejas dan sudah tentu anda akan mendapat hasil yang ketara.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar