Kamis, 12 November 2015

Ketuat Genital Pembuangan

Ketuat Genital Pembuangan

Adakah anda pernah mendengar ketuat kemaluan? Adakah ia disebabkan oleh beberapa jangkitan bakteria atau virus? Apakah ini dan bagaimana untuk pergi untuk kemaluan ketuat penyingkiran? Ini dan banyak soalan-soalan lain melanda fikiran seseorang yang terdedah kepada risiko mendapat ketuat kemaluan. Ini secara umumnya masalah yang disebabkan oleh jangkitan virus HPV. Orang yang memberi kesan dari virus ini tidak benar-benar tahu tentang masalah mereka sebagai virus ini tinggal di dalam badan di peringkat tidak aktif untuk jangka masa panjang. Virus ini tidak memberi kesan dan mengganggu badan orang yang dijangkiti dalam apa cara sekalipun dalam hari untuk aktiviti hari. Tetapi ia adalah sangat penting bagi seseorang untuk melalui proses diagnosis yang betul di bawah pengawasan doktor berkelayakan supaya rawatan boleh dimulakan cukup cepat. Ini akan mengelakkan komplikasi dan keadaan yang lebih buruk yang boleh dicapai.

Berikut adalah sebahagian daripada biasa kemaluan kaedah penyingkiran ketuat yang kebanyakannya bekerja:

Ubat-ubatan seperti menggunakan pelbagai jenis krim dan gel telah terbukti berkesan dalam merawat ketuat kemaluan berkesan. Krim imiquimod, Podophyllin, Fluorouracil Cream, Krim Podofilox atau Gel adalah bentuk biasa krim dan gel yang berkesan.

Membakar ketuat juga merupakan cara untuk merawat mereka yang cepat. Ia adalah penting untuk menggunakan bius dalam proses. Proses ini dikenali sebagai electrocautery atau Diathermy.

Kemudian ada kaedah Cryotherapy yang sangat berkesan untuk kemaluan ketuat penyingkiran. Dalam proses ini ketuat yang beku dengan bantuan nitrogen cecair.

Juga pelbagai jenis pembedahan laser dan terapi juga digunakan untuk penyingkiran ketuat. Terapi laser adalah membantu untuk ketuat yang lebih besar atau luas.

Di samping itu terdapat juga banyak daripada terapi semula jadi dan ubat-ubatan homeopati yang digunakan untuk membantu dalam membuang ketuat dengan selesa. Vitamin E dianggap sebagai rawatan yang sangat berkesan ketuat. Pemakaian Arbor Vitae, Hitam Sulphide antimoni Crudum, Bawang Putih, cuka cider, dan Wild Kuning Indigo sangat membantu dalam mengurangkan masalah ini. Bawang putih adalah ubat rumah cemerlang untuk ketuat kemaluan. Ia telah digunakan selama bertahun-tahun dan telah memuaskan banyak pesakit juga. Ini membuktikan sangat berkesan jika digunakan secara konsisten seperti yang dicadangkan. Juga adalah paling penting untuk anda bahawa anda harus mengelakkan penyebaran ketuat kemaluan. Semua ini dan banyak lagi yang boleh digunakan untuk penyingkiran ketuat tetapi selepas rundingan yang sewajarnya daripada doktor anda

Tidak ada komentar:

Posting Komentar