Kamis, 12 November 2015

Detox Diet: A Mitos Atau Fakta yang? Diet Detox Boleh Buat Just One Thing ringan - Wallet anda

Detox Diet: A Mitos Atau Fakta yang? Diet Detox Boleh Buat Just One Thing ringan - Wallet anda

Adakah badan anda menyimpan toksin untuk memulakan dengan?

Saya fikir mereka lakukan. Saya melihat banyak orang yang mengalami sarat bahan kimia yang datang melalui makanan mereka, yang kemudiannya mula menjelma sebagai usus dan penyakit pencernaan. Tidak lama kemudian, makanan ini mula menggugat sistem imun mereka dengan membunuh bakteria baik yang tinggal di dalam usus mereka bersama-sama dengan yang buruk. Ini membuka badan untuk pelbagai jangkitan. Saya dapati peningkatan mendadak penyakit kanak-kanak (seperti telinga dan penyakit selesema jangkitan) dalam pesakit yang dibawa kepada saya dan saya percaya bahawa ini adalah disebabkan oleh faktor-faktor alam sekitar, terutama kaitan dengan kegilaan yang semakin meningkat untuk kegunaan makanan segera.

Satu kesilapan yang biasa orang buat semasa berdiet adalah bahawa mereka pergi pada diet kemalangan atau membuat keputusan untuk melangkau waktu makan sama sekali. Ini boleh menjadi lebih berbahaya daripada terkumpul semua lemak yang dalam anda. Bermula dengan:

· Tidak ada keperluan untuk drastik, perubahan semalaman dalam diet anda

· Tidak perlu bertahan keinginan yang kuat untuk gula-gula atau lemak.

· Tidak ada keperluan untuk memerintahkan mana-mana "pil diet" atau membayar melalui hidung untuk program penurunan berat badan yang mengenakan caj bergantung kepada inci anda kehilangan.

Semua yang anda perlu lakukan untuk detox badan anda pelbagai beban kimia ialah:

· Anda mesti pengambilan nutrien yang betul

· Anda mesti pengambilan nisbah yang betul nutrien ini

· Anda mesti pengambilan kuantiti yang mencukupi nutrien ini

Sebahagian besar apa-apa kehilangan berat badan yang cepat akan menjadi air dan tisu tanpa lemak, jadi ia tidak masuk akal untuk mengikuti diet ketat untuk apa-apa lebih daripada dua minggu. Tetapi jika anda berada dalam kesihatan yang baik tidak ada sebab mengapa anda tidak akan dapat kehilangan separuh batu dalam beberapa minggu, menyelesaikan turun kepada penurunan berat badan berterusan 1-2 pound seminggu jika anda kemudian terus untuk makan secara sihat tetapi pada tahap kalori yang lebih tinggi sedikit.

Untuk mencapai hasil yang segera secara sihat, makan All-Bran atau bijirin tinggi serat sama dengan yogurt untuk sarapan pagi, dan seberapa banyak buah-buahan dan sayur-sayuran kukus anda pada siang hari, ditambah dengan ayam atau ikan di satu hidangan dan kekacang (kacang tin dalam cili sos untuk rasa) pada yang lain. Juga, terdapat bagian kecil bijirin (pasta makan keseluruhan atau beras perang tidak lebih besar daripada genggaman tangan anda) dengan makan tengah hari dan makan malam. Minum setengah segelas susu skim atau susu soya selang sehari tetapi tiada cecair lain selain daripada air. Cuba untuk melakukan senaman berat mengangkat ringan setiap hari untuk memelihara otot.

Secara umum jika anda mahu untuk detox badan anda, ingat bahawa:

· Pengambilan makanan pukal Anda sepatutnya berlaku pada siang hari; tidak lewat malam.

· Anda mesti memulakan hari anda dengan sarapan pagi yang besar dan mengisi. Ia adalah hidangan yang paling penting hari ini. Jangan skip sarapan anda.

· Latihan tetapi minum segelas penuh air sebelum dan semasa senaman.

· Gantikan kehilangan cecair anda selepas setiap lawatan ke bilik air. Terus menelan dalam segelas penuh air selepas itu.

· Setiap kali anda mengambil minuman (seperti kopi atau teh hitam) yang boleh mempunyai kesan diuretik yang tinggi (iaitu sebab-sebab peningkatan pengeluaran air kencing) mengambil segelas air sebelum atau selepas.

· Elakkan minuman kopi / kafein / kola / perangsang. Minum banyak soda akan membawa anda mengalami dehidrasi cepat. Sebarang minuman dengan kafein akan menjadi kering anda. Ia akan memberi anda yang tinggi kafein / gula yang tidak lama lagi akan kemalangan, yang seterusnya akan membuat anda mengidamkan gula lebih.

· Elakkan alkohol. Untuk setiap segelas arak, mengambil jumlah yang sama air. Alkohol dehydrates badan anda. Kesan diuretik adalah tinggi.

· Minum segelas air selepas setiap membuang air kecil untuk menggantikan kehilangan cecair serta-merta.

· Makan sekurang-kurangnya tiga kali sehari atau mempunyai lima hidangan kecil setiap hari. Mempunyai lima hidangan buah-buahan setiap hari. Makan lima hidangan sayur-sayuran sehari (satu bahagian adalah salah satu senduk yang disediakan sudu /).

· Ambil satu bahagian beras setiap hari.

· Makan satu bahagian minyak / keju.

· Makan dua bahagian ikan / kacang / nadi setiap hari.

· Makan makanan mentah sebanyak mungkin. Makanan mentah mengekalkan jumlah paras cecair dan nutrien.

· Sentiasa berkhidmat sup pada masa makan. Anda mendapatkan penghidratan tambahan dengan cara itu.

· Kaedah memasak menggunakan yang mengekalkan cecair - membakar, memanggang, menumis.

· Membuat jus / smoothie segar anda sendiri. Campurkan lobak merah dan epal dalam pemerah jus. Tambah saderi, maka halia. Baling dalam beberapa jus limau ke dalam ramuan ini. Kacau. Minuman ini akan segera perk kamu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar