Kamis, 12 November 2015

Pelepasan Buasir - Bagaimana Mendapatkan Tidur Malam Baik Apabila Penderitaan Dengan Buasir

Pelepasan Buasir - Bagaimana Mendapatkan Tidur Malam Baik Apabila Penderitaan Dengan Buasir

Berikut adalah tiga langkah mudah yang akan membolehkan anda untuk mendapatkan sedikit kelegaan dari buasir sama ada mereka meradang, gatal atau pendarahan, sekali gus menjadikannya lebih mudah untuk mempunyai tidur malam yang baik. Malangnya, ia akan memerlukan anda untuk membeli beberapa ekstrak tumbuhan semula jadi perlu, bagaimanapun, mereka tidak terlalu mahal dan kos adalah minimum berbanding dengan faedah yang mereka akan menyediakan.

Langkah 1. Isikan mandi dengan air panas tetapi tidak panas dan terletak pada sehingga anda merasa benar-benar santai. Air suam akan membantu untuk menghilangkan banyak toksin dan asid yang terbenam ke dalam lapisan luar kulit anda. Untuk memperhebatkan kesan, oleh itu meningkatkan manfaat, anda juga boleh menambah beberapa lavender atau minyak geranium kepada air yang bukan sahaja akan membantu proses kelonggaran tetapi akan meletakkan beberapa kehidupan kembali ke dalam kulit anda serta menenangkan buasir anda. Jika boleh, untuk mencapai keputusan yang terbaik, anda perlu mengambil mandi seperti ini sekurang-kurangnya dua kali sehari.

Langkah 2. Selepas beberapa ketika anda perlu merasa benar-benar menyeronokkan dan sebelum air mula terlalu sejuk anda perlu untuk keluar dan mendapatkan kering, sentiasa memastikan kawasan di sekeliling dubur anda benar-benar kering. Sebaik sahaja anda gunakan benar-benar kering beberapa kapas dabbed dengan hazel ahli sihir, yang mudah didapati di kedai-kedai farmasi dan banyak, untuk membersihkan buasir dan kawasan sekitarnya. Hazel ahli sihir adalah salah satu daripada astringents semula jadi yang bukan sahaja membersihkan kulit tetapi akan menghentikan sebarang pendarahan kerana ia akan membantu untuk mengecilkan mana-mana saluran darah yang bengkak di kawasan yang terjejas.

Langkah 3. Setelah kawasan itu telah dirawat dengan hazel sihir dan benar-benar kering, murah hati memohon beberapa lidah buaya ke kawasan yang sama. Anda akan dapat untuk membeli tab lidah buaya dari ahli kimia tempatan anda tanpa masalah terlalu banyak. Banyak ekstrak semula jadi ada, lidah buaya mungkin salah satu yang paling serba boleh dan oleh itu digunakan untuk pelbagai aduan termasuk kekeringan dan kegatalan kulit. Inilah sebabnya mengapa lidah buaya amat berguna dalam rawatan buasir, menyejukkan kawasan yang terjejas ke bawah, mengurangkan gatal daripada mereka dan oleh itu membantu mereka untuk berasa lebih selesa.

Walaupun tiga langkah yang sangat mudah untuk mengikuti mereka masih amat berkesan dan akan memberikan relief yang mencukupi buasir untuk membolehkan anda untuk mendapatkan tidur malam yang baik dan dengan menggunakan produk hanya semula jadi juga, oleh itu menghapuskan sebarang kesan sampingan yang tidak diingini yang kadang-kadang dialami apabila menggunakan over-the-kaunter rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar