Kamis, 12 November 2015

Aura Pembersihan

Aura Pembersihan

Apakah Aura? Aura adalah medan tenaga yang berpunca dari cahaya chakra yang mengelilingi tubuh fizikal kita. Sebaliknya yang boleh saya katakan aura anda adalah getaran anda, fikiran, emosi anda dan kenangan anda. Ia mengandungi semua maklumat tentang anda.

Bentuk Aura aura ini biasanya berbentuk seperti telur tetapi kadang-kadang ada beberapa bahagian yang sesak atau habis. Terdapat beberapa sebab-sebab untuk memutarbelitkan aura seperti:

Bahagian unshaped boleh dihubungkan dengan chakra yang paling dekat. Sebagai contoh apabila ketiga mata chakra seseorang adalah menjilat tenaga, aura / beliau di sekeliling kepala / beliau adalah sangat sesak. A chakra yang tersumbat boleh membuat bahagian yang berkurangan akibat keletihan.
Satu penyakit fizikal seperti kanser atau tumor. Bentuk aura sekitar bahagian-bahagian ini adalah sangat sesak seketika potong tangan / kaki boleh membuat sebahagian yang berkurangan akibat keletihan.
Sebab lain boleh menjadi memori yang tidak menyenangkan. Setiap kejadian (buruk baik /) rekod dalam sistem bertenaga kami. Apabila kita merakam memori yang tidak baik, ia dikaitkan dengan tenaga negatif. Jika kita akan disimpan banyak kesedihan dan kesedihan dengan memori, ini boleh membuat sebahagian sesak dalam aura kita.
Sebarang masalah emosi seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan
Tahap Psychic, seseorang yang mempunyai kuasa rohani yang tinggi mempunyai Aura yang lebih besar
Warna Aura Setiap warna aura mempunyai makna yang tepat, menunjukkan state.Briefly emosi yang tepat:

Merah: kemarahan, unforgiveness dan kadang-kadang kebimbangan - Berkaitan dengan chakra asas
Orange: kegembiraan. Banyak tenaga - Berkaitan dengan chakra pusat
Kuning: kebangkitan, kreatif dan mudah berterusan - Berkaitan dengan plexus chakra solar
reen: Ia adalah warna yang sangat sihat. Pertumbuhan dan kira-kira dan dengan kesihatan Berkaitan dengan chakra jantung
Biru: sejuk, tenang dan relax- Berkaitan dengan chakra tekak
Violet: kuasa psikik, Intuitive- Berkaitan dengan mahkota chakra
Putih: kesucian dan kebenaran
Warna-warna ini boleh membantu pengamal perubatan untuk menilai tahap semasa anda emosi / mental / fizikal. Saiz dan bentuk aura kita tidak kekal. Bentuk, warna, tahap kecerahan ... aura kita berbeza dengan keadaan hidup kita, kesihatan fizikal, umur ... Hanya anda boleh menukar saiz dan warna aura anda untuk kebaikan oleh:

Meditasi
Memakai pakaian berwarna cerah
Latihan
Mandi air garam
Aura Pembersihan Pembersihan aura anda akan mengeluarkan tenaga gelap yang mengelilinginya, membolehkan aliran positif ke dalam hidup anda. Aura tidak bersih akan menghalang anda daripada mempunyai kehidupan yang memuaskan. Pembersihan Aura adalah satu proses:

Membentuk semula aura jika terdapat sebarang penyelewengan
Pembersihan aura dari tenaga negatif
Energizing Aura dengan tenaga positif
Buat perubahan yang berkekalan
Pembersihan Aura boleh dilakukan dengan tangan dan / atau kristal. Aura anda adalah amat penting, dan jika anda mempunyai nilai seumur hidup negatif terkumpul, taruhan terbaik adalah untuk membiarkan orang yang pakar dalam pembersihan aura mengendalikan tugas itu untuk anda. Ia adalah mustahil untuk mengelakkan semua perkara-perkara yang memberi kesan negatif ke atas aura kita tetapi semata-mata ia adalah mungkin untuk membersihkan aura kita kerap. Sebaik sahaja anda telah menjalani pembersihan aura, anda mungkin akan terkejut dengan kesan yang tidak dijangka ia mempunyai pada pelbagai aspek kehidupan anda. Anda mungkin akan merasa lebih bahagia, lebih ringan, dan hanya lebih baik di sekeliling. Manfaat lain dari pembersihan aura boleh mencegah penyakit. Negatif dalam aura kita untuk masa yang berpanjangan boleh memberi kesan yang tetap di body.Therefore fizikal anda, untuk mengekalkan kesihatan dan fungsi aura anda jangka panjang, ia adalah disyorkan bahawa anda membuat aura pembersihan sebahagian daripada rutin biasa anda, dan mempunyai pembersihan aura profesional dilakukan sekurang-kurangnya setiap tiga hingga empat bulan; mungkin lebih kerap jika anda berasa seolah-olah anda perlu.

Apa yang berlaku semasa Sesi Aura Cleansing? Jika anda tertanya-tanya apa yang berlaku kepada seseorang semasa sesi pembersihan aura, di sini adalah gambaran yang lebih jelas tentang perkara-perkara yang biasanya berlaku semasa sesi pembersihan aura

Meletakkan anda ke dalam berkhayal: Saya pelanggan saya ke dalam berkhayal untuk pembersihan aura untuk 2 sebab: Pertama: Hypnosis adalah cara semula jadi dan yang baik untuk melepaskan apa-apa negatif. Kedua, apabila seseorang itu dalam berkhayal, dia / dia adalah lebih terbuka kepada bomoh / beliau. Sebagai terbuka adalah salah satu faktor yang paling penting untuk penyembuhan tenaga.
Membentuk semula aura jika terdapat sebarang penyelewengan
Pembersihan aura dari tenaga negatif
Energizing Aura dengan tenaga positif
Buat perubahan yang berkekalan
Bangun kamu dari berkhayal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar