Kamis, 12 November 2015

Sesetengah Solutions Sinusitis Herba

Sesetengah Solutions Sinusitis Herba

Adakah anda ingin tahu beberapa penyelesaian resdung herba yang anda benar-benar boleh gunakan untuk membantu masalah resdung anda? Terdapat banyak di luar sana dan menyaring melalui jumlah yang hampir tidak berkesudahan maklumat boleh mengelirukan. Jika anda memerlukan bantuan, kami di sini dengan beberapa ubat-ubat herba yang telah melihat kejayaan yang lebih di seluruh kalangan perubatan.

Eucalyptus

Kumpulan penyelidikan telah menunjukkan minat dalam herba ini. Ia telah diuji sebagai decongestant a. Walaupun ujian lanjut diperlukan untuk mengesahkan keberkesanan mutlak herba, berwarna dengan kira-kira 5 - 10% daripada minyak dalam vaporizer telah dilaporkan digunakan mengikut artikel MedlinePlus web. Ini adalah salah satu cara bentuk minyak boleh digunakan sebagai decongestant a. Aplikasi langsung minyak juga digunakan. Memohon kepada muka dikatakan untuk membantu membersihkan masalah kesesakan. Pengambilan oral boleh mempunyai kesan yang tidak diingini, bagaimanapun, jadi penjagaan perlu diambil dengan penggunaan. Dapatkan nasihat doktor sebelum cuba ini.

Elderberry

Yang ini telah menunjukkan janji dalam pelajaran. Herba ini telah dibincangkan di sekitar kalangan perubatan untuk beberapa waktu sekarang. Ia mempunyai bukti saintifik yang mencukupi menyokong penggunaan dalam kes-kes influenza, melaporkan peningkatan dalam gejala termasuk demam, sakit kepala, batuk, dan mengurangkan masa untuk mendapatkan ke atas seluruh keadaan. Menurut satu artikel MedlinePlus, beberapa produk kombinasi dengan tua telah dilaporkan mempunyai kesan yang baik dalam kes-kes sinusitis bakteria. Ia telah dilaporkan pelengkap yang berkesan terhadap antibiotik. Dos untuk keadaan sinus menggunakan suplemen gabungan seperti Sinupret akan 2 tablet tiga kali sehari, diambil dengan meds antibiotik menurut artikel Medline itu.

Bromelain

Herba tertentu telah menunjukkan keputusan cemerlang dalam ujian. Ia diketahui mempunyai kesan yang besar untuk radang dan resdung. Beberapa kajian telah menunjukkan ia berkesan mengikut MedlinePlus, menyatakan bahawa ia mempunyai bukti saintifik yang baik menyokong penggunaan yang berkesan. Dos mungkin perlu usaha yang lebih kerana kajian yang berbeza-beza telah mengesyorkan dos yang berbeza. Kajian disyorkan mana-mana dari 80mg ke 500mg. Artikel Medline menyatakan bahawa pesakit boleh dimulakan dengan dos yang lebih rendah yang secara beransur-ansur meningkat bergantung kepada tindak balas.

Lebih Cadangan Sinusitis Herba

Jika anda memerlukan lebih daripada satu penyelesaian almari, cuba lada, lobak pedas, dan halia. Lada, seperti yang anda mungkin sudah tahu, membantu daripada badan kurus dan mengalirkan mukus. Lobak pedas mempunyai kesan yang sama walaupun rasa pedas dan bau mungkin mengambil sedikit untuk membiasakan diri. Teh halia telah terbukti sebagai decongestant yang berkesan juga. Walau bagaimanapun, sebelum mencuba rawatan-rawatan ini, berjumpa dengan doktor. Halia, sebagai contoh, boleh merumitkan masalah jantung. Sentiasa bermain selamat dan berjumpa dengan doktor. Sekiranya anda mengalami sakit di tertelan lada, cuba minum susu. The kasein dalam susu perlu meneutralkan komponen aktif lada: capsaicin.

Kebimbangan keselamatan

Seperti biasa, adalah lebih baik untuk berunding dengan doktor anda sebelum mencuba mana-mana rawatan yang disyorkan. Syarat-syarat tertentu boleh meletakkan anda dalam risiko yang besar. Juga, jika mana-mana rawatan tambahan menyebabkan kesan yang tidak diingini, anda boleh menghubungi Pentadbiran Makanan dan Ubat-Ubatan untuk melaporkan kejadian itu. Hubungi doktor anda dengan segera jika sebarang kesan sampingan yang teruk berlaku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar